چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۵:۴۹
۰ نفر

گروه‌ ورزشی: خداداد عزیزی که یک بار از استقلال‌اهواز استعفا کرده بود و بار دوم در فرودگاه مهرآباد تهران از رفتن به اهواز و پذیرش هدایت آبی‌پوشان منصرف شده بود، این بار بدون تردید و بدون سروصدا راهی اهواز شد و کارش را با استقلال این شهر شروع کرد.

جدایی غیرمنتظره محمد احمدزاده آن هم پس از یک هفته حضور در تمرینات استقلال‌اهواز بار دیگر شفیع‌زاده را به فکر بازگرداندن خداداد عزیزی انداخت؛کسی که ابتدای فصل تیم فعلی استقلال‌اهواز را بسته و آگاهی کاملی از شرایط درونی تیم و مسائل حاشیه‌ای موجود در اطراف آن دارد. در واقع خداداد و هاشمی‌نسب بهترین گزینه‌هایی بودند که شفیع‌زاده می‌توانست با آنها کنار بیاید. البته خداداد عزیزی نگرانی‌هایی بابت بروز برخی حاشیه‌ها از ناحیه تماشاگران اهوازی داشت و شاید همین موضوع باعث شد در مرحله قبلی قید مربیگری استقلال‌اهواز را بزند و از فرودگاه مهرآباد به مشهد بازگردد.

به نظر می‌رسد چالش اصلی خداداد با برخی هواداران اهوازی که البته موضوع جدیدی نیست، علت استعفای اولیه او و انصراف از بازگشت به این تیم باشد و سایر مسائلی که از سوی وی مطرح شد بهانه‌ای بیش نبوده است. در عین حال مدیران باشگاه استقلال با استفاده از تعطیلی چند روزه رسانه‌های ورزشی و فروکش کردن اخبار حاشیه‌ای مذاکره مجدد را با خداداد و مهدی هاشمی‌نسب آغاز کردند و شفیع‌زاده در گفت‌وگو با خداداد به نکاتی اشاره کرد که سرانجام این مربی جوان به پذیرش مربیگری استقلال رضایت داد.

مدیرعامل تیم اهوازی با اشاره به بسته شدن تیم توسط خداداد عزیزی و اتهاماتی که اخیرا تحت عنوان عدم یارگیری مناسب و بد بسته شدن تیم به خداداد وارد شده، از وی خواست برای اثبات خود و دفاع از تصمیمات ابتدای فصل‌اش در نحوه جذب بازیکنان و آماده‌سازی تیم شخصا هدایت استقلال‌اهواز را بپذیرد تا با نجات این تیم از سقوط، ثابت کند که این اتهامات درست نیست.

خداداد هرچند در ابتدا از پذیرش این مسئولیت سر باز زد اما در نهایت پیشنهاد شفیع‌زاده را پذیرفت و با این عنوان که هاشمی‌نسب سرمربی باشد و او به عنوان مدیر فنی در کنار تیم فعالیت کند، چراغ سبز را به اهوازی‌ها نشان داد.شفیع‌زاده نیز که می‌خواست زوج عزیزی و هاشمی‌نسب را تحت هر شرایطی به تیمش بازگرداند این پیشنهاد را پذیرفت. مدیرعامل استقلال اطمینان داشت که با آمدن این دو به اهواز به صورت اتوماتیک‌وار خداداد سرمربی و هاشمی‌نسب دستیار وی خواهد شد و روز گذشته با حضور این زوج بر سر تمرینات این اتفاق رخ داد.

عزیزی و هاشمی‌نسب که در ساعات پایانی دوشنبه‌شب وارد اهواز شده بودند صبح‌ سه‌شنبه در محل تمرین این تیم حضور یافته و توسط بهمن روشنایی سرپرست استقلال‌اهواز به بازیکنان معرفی شدند.سرپرست استقلال اهواز طبق هماهنگی قبلی با شفیع‌زاده از واژه سرمربی برای هاشمی‌نسب استفاده نکرد و نام خداداد عزیزی را قبل از هاشمی‌نسب بر زبان آورد تا به صورت غیرمستقیم، خداداد عزیزی را به عنوان نفر اول کادر فنی به بازیکنان معرفی کند.از سوی دیگر شهرام شفیع‌زاده به دلیل مشکلات شخصی نتوانست راهی اهواز شود و قرار شد جلسه رسمی معارفه مربیان جدید روز پنجشنبه هنگام عزیمت این تیم به تهران و قبل از رویارویی با پیکان قزوین توسط مدیرعامل انجام شود.

همین امر باعث شد عزیزی و هاشمی‌نسب در جریان معارفه نیمه‌رسمی دیروز حرف خاصی با بازیکنان نداشته باشند و با عنوان اینکه در شرایط فعلی کار کردن مهم‌تر از حرف زدن است سوت آغاز تمرین را به صدا درآورند. البته قبل از تمرین هاشمی‌نسب خطاب به بازیکنان گفت: «ما آمده‌ایم تا با کمک شما بازیکنان و حمایت مسئولان و هواداران باشگاه تیم استقلال‌اهواز را از شرایط فعلی نجات دهیم. شما در گذشته نشان داده‌اید که بازیکنان قابلی هستید و قطعا جایگاه واقعی تیم شما رده هفدهم نیست و این جایگاه در شأن شما و تیم‌تان نیست.

من به عنوان دوست و شاگرد خداداد به اهواز آمده‌ام و مطمئنا ایشان نفر اول کادر فنی هستند.» سپس نوبت به خداداد عزیزی رسید. وی خطاب به بازیکنان گفت: «در گذشته حرف‌های زیادی زده‌ایم و اکنون فکر می‌کنم باید با کوتاه کردن صحبت‌ها به عمل کردن بپردازیم. من روزی که استعفا دادم تیم را در رده پانزدهم ترک کردم اما در‌حال حاضر تیم را در رده هفدهم تحویل گرفتم. آن زمان که استعفا کردم جزو 3 تیم پایین جدول نبودیم اما انتظار من از شما بیش از رده پانزدهم بود و اکنون که تیم هفدهم جدول را تحویل گرفتم هدفم رساندن تیم به چند رده بالاتر و حفظ آن در لیگ برتر است. پس گذشته را فراموش کنید و برای شروع یک تمرین جدی، بند کفش‌هایتان را محکم ببندید.»

کد خبر 101724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز